H)ABIAN 2030

H)ABIAN 2030 gizarte eraldaketarako hezkuntzaren euskal estrategiaren baitan, Garapenerako Lankidetzaren Euskal Agentziak, hiru foru-aldundiek, Euskal Fondoak, EAEko hiru hiriburuetako udalek, Euskadiko GGKEen Koordinakundeak, GGKEek, ikastetxeek eta komunikazio alorreko eragileek komunikazio-kanpaina bati ekin diote, COVID-19 krisialdiaren testuinguruan garapenerako lankidetza eta nazioarteko elkartasuna balioesteko amoz.
Horretarako, ikus-entzunezko hainbat material zabalduko da bi helburu nagusirekin: batetik, herritarrek COVID-19 pandemian izandako bizipenak lankidetzaren begiradaz berrinterpretatzea eta bestetik, garapenerako lankidetzak erronka globalei erantzuteko duen balio bereizlea erakustea.
Kanpainak bi aste iraungo du. Ikus-entzunezkoak zabaltzeaz gain, komunikabideetan gure herritik kanpo pandemiaren erronkei aurre egiteko garatzen ari diren elkartasuneko ekimenak hurbiltzea izango du helburu, bizitza-istorio eta testigantzen bidez.
Erantsita bidaltzen dizuegu hedatzera animatzen zaituztegun bideoa, Espero dugu zuen gustukoa izatea!
Plataforma batzuetan ere eskuragarri dituzue:
Dropbox: BIDEOAK En el marco de la estrategia vasca de educación para la transformación social (H)ABIAN 2030, la Agencia Vasca de Cooperación para el Desarrollo, las tres Diputaciones Forales, Euskal Fondoa, los ayuntamientos de las tres capitales vascas, la Coordinadora de ONGD de Euskadi, ONGDs, centros educativos y agentes del mundo de la comunicación, han dado inicio a una campaña de comunicación que tiene por objetivo poner en valor la cooperación y la solidaridad internacional en el contexto de la crisis de la COVID-19. Para ello, se divulgarán diversos materiales audiovisuales que, desde la mirada de la cooperación para el desarrollo invitarán a la ciudadanía a reinterpretar sus experiencias personales durante la pandemia de la COVID-19 y mostrarán a su vez el valor diferenciador de la cooperación para el desarrollo para dar respuesta a los desafíos globales.
La campaña, que se extenderá por dos semanas, tendrá también por objetivo acercar a través de los medios de comunicación historias de vida, testimonios e iniciativas solidarias que, fuera de nuestro territorio, están respondiendo de forma integradora a los desafíos de la pandemia y sin dejar a nadie atrás.
Adjunto os enviamos el video que os animamos a difundir. ¡Esperamos que os guste!
Disponibles en varias plataformas:
Dropbox:VIDEOS